16 Mayıs 2011 Pazartesi

Bakımlı Tırnaklar İçin

Geçenlerde hediye gelen AEG manikür-pedikür setini dün denedim.Törpünün bende yarattığı hissi ve teferruatlı aletlerin kalabalığını ortadan kaldıran bir ürün.6 adet aparata sahip.Her birinin işlevi ayrı.2 tırnak törpüsü diski (sert ve yumuşak) , 1 parlatma aparatı , 2 nasır sökücü disk ve 1 konik törpüden oluşuyor.Cihaz aparatın takıldığı kısımdan ışıklı bu da ayrı bir özelliği.Bana gayet pratik geldi.Haftada bir bu işlemle manikür ve pedikürünüzün ömrünü uzatabilirsiniz.Tavsiye ediyorumm ;)

4 yorum:

  1. benim tırnaklar o kadar problemli ki amerikadan bende aldım bu takımdan ama ne yapsam düzelmiyoe iyi günlerde kullan canım çok pratik ama

    YanıtlaSil
  2. Ablacım prf değil zaten dediğin gibi pratik oluşundan dolayı banada mantıklı geldi.Buarada sana mail gönderiyorum tırnaklar hakkında öpüyorum haberin olsun.

    YanıtlaSil
  3. araştırmak lazım benimde en iyi yardımcım olabilir=)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)