18 Mayıs 2011 Çarşamba

Hayat ...

... gelinlik giymeden ışığı görmeden
    bebeğimden önce vazgeçtim dünyadan
    kaderi yenmeden utandım kendimden
    daha sevilmeden vazgeçtim dünyadan ... 

Dinlerken düşündümde bir insana bu sözleri yazdıracak kadar neden acımasız olur hayat,hangi ruh haliyle yazılabilir bu sözler ? Kime göre,neye göre bunları hissettirir hayat ? Ya da suçsuz mu hayat ? İş insanın kendisinde mi biter ? Güçlüyüm demenin kolay olduğu gibi gerçekten güçlü olmayı beceremeyen insanlar mı suçlu ? Bilemedim.Ama sözler beni derinden üzdü....Hepinize her zaman mutlu olduğunuz,arkanıza dönüp baktığınızda pişman olmadığınız nice güzelliklerle süslü bir hayat diliyorum...


 

3 yorum:

  1. Amin canımmmm!!!
    Hayatta her zaman güçlü durmak gerekiyor, ne olursa olsun, öperim güzel kız ;)

    YanıtlaSil
  2. Zor olsada mecburuz tabiki Nonim.. Kocaman öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  3. great post!!!!
    really love it =)
    xxx

    kisses honey

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)