26 Mayıs 2011 Perşembe

Herkes İsminin Anlamını Taşırmış :)

Herkese günaydın.Haftasonuna yaklaşırken yine aynı rutin bir gün yaşıyorum......Erkenden kalk,işe gel,çalış,çık,spora git,zaman olursa alışveriş yap,sevgiliyle vakit geçir,eve git,uyu,kalk........6 günlük zaman dilimim bu döngüde gelip geçiyor.Yaz gelmiş olsada sanırım işyerimde 1 yılımı doldurmadığım için izin kullanamayacağım :( Hafta sonuda aöf sınavlarımın verdiği stresle bugün pek bir çekilmezim anlıyacağınız :( Başlıkla ne alaka diyorsunuz şimdi konuya dönüyorum :) Müziğin hayatımdaki yeri çok büyük...Başlıktada belirttiğim gibi belkide gerçekten ismimin anlamını taşırıyorumdur :) Aslında müzik benim için resmen ihtiyaç.Özlem duyduğumda,sinirli olduğumda,boş zamanlarımda,çalışırken,uyumadan önce,yoldayken,spordayken kısacası hayatın her anında müziği sıkıştırırım araya.Tarzı farketmez.Kimi zaman ağlayıp rahatlamak istediğimde kimi zaman mutluluğumu dışa vurmak için ( FBnin şampiyonluk maçı sonrası Kıraç-100.yıl marşı :P ) dinlerim.Yine her sabah olduğu gibi işe geliyordum geçenlerde bir gün...Trafik karmaşasını ve uyku halini atmak için müzik dinliyordum.Radyoda hoşuma giden bir şarkı çıktığında hemen telefona sözlerini kaydedip google'da aratıp indiriyorum,böyle çok şarkı keşfetmişliğim vardır :)

Yine öyle hoşuma giden bir şarkı çıktı hemen arattım ve yanda gördüğünüz 7/24 dinler olduğum Bora Duran'ı keşfettim :) Şarkılarını inanılmaz beğendim.Birde bir huyum var bir şarkıya takınca takıyorum.Kimbilir kaç ay dinlerim :P Albümünden en çok dinlediklerim ''Beni Öldürdün,Gül Senin Tenin,İçerim Ben''...Her insanın tarzı farklıdır ama ben o anki ruh halime göre şarkıları tercih ederim.Bu yüzden bunalıma girmemek için dua ediyorum,sapıtıyorum çünkü :) Bunun dışında hemen hemen hergün dinlediğim diğer şarkılar ise şöyle ; Jennifer Lopez-On the floor,Rihanna-S&M,Enrique İnglesias-Tonight,Katty Peryy-E.T,Tarkan-İşim olmaz,Murat Boz-Aşklarım Büyük Benden,Murat Dalkılıç-Dönmem,Kitaro.Şimdi sizleri mimliyorum :P  Sevgili ; ebru,newyorklover,sevda,verry-merry ve seda :) Hepinizi kocamannn öpüyorummmm :*

2 yorum:

  1. Müziksiz olmuyorki caniim,suan bile youtube'dan muzik dinliyorum mesela:)demet akalin caliyor arka planda!:)
    Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  2. MİM'ini aldım, en kısa sürede cevaplamak üzere gidiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)