11 Haziran 2011 Cumartesi

Berram İçin Kadıköy Çevresi Önerebileceğiniz Anaokulu ?

Blogda bir çok paylaşım yaptığım gibi önerilerinizlede çok güzel fikirler edinebiliyorum.Bugün her konuda bir arama merakım var :)) Şimdi benim küçük kardeşim için kayıtlarda başlamışken sizlerden anaokulu önerilerinizi bekliyorum.Özeli çok istiyoruz ama şartları çok zorluyorlar :S Büyük ihtimal devlet olacak ama onların içindede en iyisi olsun istiyoruz.Çevreden öyle şeyler duyuyoruz ki insan gerçekten endişeleniyor...Şu kayıt dönemi sırasında inşallah bize uygun okulu bulup bıcırığı ilk okul hayatına adım attırırız :) Öneri bekliyorummmmm.

7 yorum:

  1. Ezgi'cim tam adını bilmemekle beraber Göztepe'de, Göztepe köprüsü-ssk arasında olduğunu tahmin ettiğim bir okul var, çalışan annelerin etütlü olduğu için tercih ettiği ve öğretmenlerinden ve eğitim kalitesinden çok memnun olduğu bir okul. Ana sınıfıda vardır diye düşünüyorum, öğrenip seni bilgilendiririm.

    YanıtlaSil
  2. ezginin günlüğü13 Haziran 2011 10:07

    Sevdacım çok teşekkür ederim , dönüşlerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben kendisini yesem siz de böylece anaokulu bakma olayından yırtmış olsanız ? :)

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü14 Haziran 2011 09:00

    :) yiyebilirsin Nana :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ne güzel bir bebişsin sen su gibi maşallah diyorum!
    Ben okul olaylarından o kadar uzak kaldım ki bu konuda hiçbir fikrim yok Ezgim :(

    YanıtlaSil
  6. ezginin günlüğü14 Haziran 2011 09:42

    Nonimm senin bebişlerinde eminim ki böyle tatlı olacak :) O zaman biz küçük noniler için tecrübe edinip sana aktarırız :) Berra'nın adına teşekkür ediyoruz sana kocaman öptüm bitanem :*)

    YanıtlaSil
  7. Ezgi'cim, okulun ismi Semiha Şakir, ana okulu kısmı da varmış, dediğim gibi Göztepe köprüsü civarında

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)