15 Haziran 2011 Çarşamba

Can Boğazdan Gelir , İşte Kanıtı :D

Bu aslında gecikmiş bir post,USB mi evde unuttuğum için şimdi yayınlayabildim.Dün akşam eve geldiğimde  canımmm anneciminn yine mutfakta harikalar yarattığını gördüm :) Cidden abartmıyorum saat 8 den 9 a kadar aralıksız yemek yedim :D Spor falan yalan oldu,kaç kalori aldım bilinmez ama o lezzet pıtırcıklarına karşı koyamazdım aslaa.Sizler için fotoğrafladım :))


Börekler,çörekler,dolmalar,soğuklar,poğaçalar :) Bu tuzlu grubu.Tatlı grubuna sıra gelip yedikten sonra öyle bir şişmiştimki foto çekmeye üşendim ressmen :D


Bu filcik tabağıma yanaştı ama yemezler güzelim diyerek uzaklaştırdımm :P
Bugün vicdan azabından bir şey yiyemedim ama yinede o mutluluğa değerdi.Ellerine sağlık annecimm :)

İyi geceler canlarımmm
ezginin günlüğü :*)

6 yorum:

  1. Ohhh!! İyi yapmışsın Ezgi'cim, çok nadir zamanlarda da olsa ''koyver'' gitsin :) Afiyet olsun ama ''yaramasın''

    YanıtlaSil
  2. sevgili kuzen yani annesi benim kuzen olur çok ayıp bende istiyorum harika gözüküyor sabah yedim ama bu güzel tabaktan bende istiyorum ezggiiiii

    YanıtlaSil
  3. oh oh afiyet olsun canım ama yaramasın bizi uğraştırmasın sonraa :))

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü16 Haziran 2011 13:49

    Sevdaa eveet yaramasınn hihii :)

    Canan ablaa bize gell tabak üstüne tabak :P Tabağa doyarsın :))

    VeRRy MeRRy aynen canım yaramasın,sporda zorlandıkça bidaha yemicem diyorum ama nerdee :P (Özellikle fit popoda) :))

    YanıtlaSil
  5. Ahhh ahhhh anne yemeğinin yerini en harika restoranlar bile tutmaz, anneciğinin ellerine sağlık canım, harika gözüküyor mamalar canım çekmedi değil ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)