20 Haziran 2011 Pazartesi

Mimlenmişimmm :)

Herkese merhabalarrr :) Bir kaç gündür işlerin yoğunluğundan ve herşeyi yoluna koymak için uğraşmaktan bloğumla çok ilgilenemedim.Sadece rutin izlediğim blogları izledim yine.Bu arada beni merak edenlere çok teşekkür ederim :) Yokluğumun farkedilmesi beni çok duygulandırdı :) 2 ayda bu derece olacağını düşünmüyordum hiç...Hafta sonum çok güzel geçti.Ancak başka bir posta saklıyorum ;) Şimdi gelelim mimin konusuna sevgili Sevda'cım hakkımdaki 7 bilgi adlı mimde beni hedef göstermiş :) Bende şimdi cevaplıyorum.Buarada Sevdacımın bloğuna bakmanızda fayda var ;) Kendisi sevdiğim cici blog arkadaşlarımdan birisi...Eveet işte 7 madde :P

1-Yeşil ve kahve renklerine adeta aşığım.Beğendiğim her şeyde -sonradan farketmişliğim çok olmuştur- mutlaka yeşil veya kahve detayı vardır,bilinç altı sanırım  :) 

2-Çok hırslıyım.Kafama koyduğum bir şeyi mutlaka yaparım.

3-Mantıyı ve menemeni ayrı bir severim.40 gün yesem bıkmam o derece :)

4-Fenerbahçeliyim (4everFB:)

5-Edebiyatı çoook ama çook severim.Pazarlama okumuş olsamda edebiyat yapıp çok iyi satışlar yaparım :D

6-Kalabalık ortamları sevmem ve çabuk daralırım :(

7-Hepinizi çook seviyorum :)

Bende sevgili verry merry i ve sevgili Nora yı mimliyorummm :)

Kocaman sevgiler
ezginin günlüğü*

2 yorum:

  1. Ezgi'cim, teşekkürler canım, biz de seni çok seviyoruz :) Çok güzel bilgilerdi, seni yakından tanımak güzel daha çok mim göndersek mi acaba :)

    YanıtlaSil
  2. canımm bu benim ilk mimim :)) çok mutlu oldum tatlım hemen cevaplıcam :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)