12 Temmuz 2011 Salı

Tombul Kraker'im :)


Blog dünyasında bir şekilde yolumuzun kesiştiği çok değerli arkadaşlarım var.Hepsinin değeri bende çook ayrı.Şimdi canım arkadaşım Tombul Krakerimm için bir post hazırlamak istedim.Kendisi üzüntüden sulugöz olduğum çoğu zamanlarda bıkmadan yanımda oldu.Kendisinden kısa sürede çook şey öğrendim,çook şey paylaştık.Benim gözümde çok değerlisin canım arkadaşım :) Kendine özgü o samimi dilin,yazdıkların bloğuna girmem için yeterli sebeplerden sadece bir kaçı :) Hayat istediklerini versin hep sana ve çok mutlu ol kuzucum benimm.Seni çook seviyorum.

Yolumun kesiştiği daha çook arkadaşım var elbet :) Ve ben hepsini kuşkusuz çok seviyorum.İyiki varsınız.Bu postu bir şekilde okuyan herkes için geçerlidir sözlerim.Denk gelmeyip okuyamayanlarında canı sağolsun :)
Sevgiler
ezginin günlüğü

3 yorum:

  1. ozaman benim içinde geçerli e ozaman napaım öperim :D

    YanıtlaSil
  2. Çok utandım ama ben. Valla bak :D Alışık değilim böyle ilan-ı aşklara :p Sabah okudum utandım eve geldim okudum yine utandım. Utandığım için 2 satır kelimeyi de bir araya getirip mantıklı bir şey de yazamıyorum da anlıyorsundur sen zaten :)
    Teşekkür ederim. cidden.
    Ve yine teşekkür ederim. Yine cidden.

    YanıtlaSil
  3. Nana'yı ben de çok seviyorum, çok tatlı!
    Ezgim biz de seni çoook seviyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)