30 Ağustos 2011 Salı

Her Günümüz Bayram Tadında Geçsin !

Bugün 2 bayramı beraber karşıladı Türkiye Cumhuriyeti :) Dilerim ülkemiz bayram tadında nice günler görür ! Atalarımızın sayesinde bugün bunları yaşayabiliyoruz.


İşte bu yüzden 30 Ağustos Zafer Bayramı Türkiye'mizde kutlu olsun ! Ülkemiz hep huzur içinde olsun...

Ramazan Bayramına gelince benim için 3 şeyi ifade ediyor :) 


Rengarenk şekerler :)

Kalem gibi sarmalar :)


Fıstık dolu baklavalar :)

Ama bu bayram hepsine bakmakla yetincem çünkü bir hafta sonra tatile çıkıyorum ve tombalak olmak istemiyorum :) Benim yerimede yiyin canlarım :) 

Hepinize huzurlu bayramlar dilerim !

Sevgiler
ezginin günlüğü*

8 yorum:

  1. Ne kadar renkli cıvıl-cıvıl bir bayram tebriği bu böyle :) Bayıldım mest oldum :) Hele o senin tabirinle kalem gibi sarmalar nasıl gözlerimi şenlendirdi anlatamam :))
    Huzurlu bir bayram dilerim sana, ayrıca Merhaba :)

    YanıtlaSil
  2. Çok mutlu bir bayram ve tatil diliyorumm :) iyi bayramlar Ezgi :)

    YanıtlaSil
  3. ezgicim bizim burda da her bayram adettendir içli köfte yapılır, ben bugün 6 taneyi afiyetle mideye götürdüm valla:)iyi bayramlar tatlım

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü30 Ağustos 2011 19:47

    Zeynepcim , hoşgeldin bloğuma :) Beğenmene çook sevindim canımm :)

    Aslıcım , çok teşekkür ederim canımm,sanada iyi bayramlar :)

    gülümse , yarasınn bitanem,benim yerimede yee :))

    YanıtlaSil
  5. baklavalar harika görünüyor ahh ahh :) tatlı dolu bayramlar .

    YanıtlaSil
  6. Canımmmmm senin de bayramın kutlu olsunnn!
    Tatile bişey kalmadı ha gayret ;)
    Öperim canım Ezgim!

    YanıtlaSil
  7. Yummy!! It looks so good <3 ....
    Im following :)


    amintasfashion

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)