4 Ağustos 2011 Perşembe

Mango 2011 - 2012 Sonbahar - Kış Koleksiyonu

Mango sonbahar-kış koleksiyonuna vitrinlerinde yer vermeye başladı.Koleksiyonda trenchkotlar,blazerlar,jean ceket ve tulumlar,leopar temalı parçalar ve deri ceketler çoğunlukta.Ayrıca renkli hırkalarada yer vermiş,bence hırkalar son zamanlarda gece çıkarken bile tercih edilebilen en rahat parçalar...Renkli jean modasında bu sene beyazada ağırlık vermiş.Kış günü beyaz giyilmez tezinide çürütmüş oh ne güzel :) Bağcıklı botlarda ön planda.Aksesuar olarak abartı,göze çarpan parçalara yer vermiş koleksiyonunda.Bir kaç görsel paylaşmak istiyorum.












Tek kelimeyle bayıldım.En kısa zamanda gitmem lazım :) Kadınların alışveriş aşkı hiiç ama hiç bir zaman bitmeyecek :))

Sevgiler
ezginin günlüğü*

7 yorum:

  1. benim de en kısa zamanda gitmem lazım süper hepsi =)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayıldım Ezgi'cim, ne güzel şeyler varmış :)

    YanıtlaSil
  3. yaaaaaaa ezgi niye koydun bunları sevmiyorum kışıııı:))))) gelmesin

    YanıtlaSil
  4. tubitosum , biz olduğumuz sürece batmaz bu mağazalar :D

    Sevda , aynen bende canımm :)

    JOSéPHİNE STİLL , Canımm yinede kışla alakası yok,kazak falan yok :))

    YanıtlaSil
  5. ezgicim :) resimleri bize gösterdigin icin tskler :)) kolleksiyon harika görünüyor !! en cok sevdigim renkler ön planda tutulmus !! demek güzel bir son bahar bizi bekliyooooo :D


    öptüm cnm

    YanıtlaSil
  6. Sonbahar-Kış yazısını görünce içim burkuldu. Yaz bitiyor yani :-/

    YanıtlaSil
  7. ezginin günlüğü5 Ağustos 2011 13:27

    civciv , Mango koleksiyonu tam senlik demek,şanslısın :) Öpüyorum seni kocaman

    Senorita , Eveet :( Dün iftar vakti havanın karardığını farkettim o sıkıntı beni de sardı :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)