13 Ağustos 2011 Cumartesi

Nora'cımdan Mim'im Vaar :)

Sevgili arkadaşım Nora'cım beni mimlemiş :) Mim'in konusu ise '' Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın.''

Üniversite yıllarında epey boş vaktim olurdu.Bir günde 4-5 film izlediğim olurdu.Arkadaş grubumuzla gidip gelir film partileri yapardık :) Ben genelde gerilim ve korku filmlerini tercih ederim,inanılmaz severim hatta.Ama içlerinde hiç unutamadıklarım,izlemekten bıkmayacağım bir kaç film var.Mim de 3 film sorulduğu için içlerinden seçim yaptım.İlki çocukluk yıllarımdan.Kardeşimle izlediğimiz gün filme resmen hayran kalmıştık :) Daha sonra o zamanların 'Miço' dergisi vcd sini verince hemen almıştık :)


Afacan Dedektifler o zamanlar beni fazlasıyla korkuturdu ama yinede vazgeçmezdim :)


2.film ise yine çocukluk yıllarıma ait.Bir akşam halamlardayken reklamlarda fragmanına rastgelerek haberdar olduğum 'Çığlık'


O zamanlar araba koltuklarına bu maskeleri takmak çok modaydı :) Nasıl korkardım ama yinede izlememi engelleyemezdi :) Serilerini hep izledim ama bende unutulmaz olan ilki.


Son film ise yine korku :)


Görsel olarak bile iç titretmeye yeten film.'Otel' i üniversite yıllarında yine bir gece arkadaşlarlayken gece yarısı izlemiştik.Sabaha kadar uyuyamamıştım.Filmin geçtiği ülke Slovakya benim için o günden sonra asla gitmeyeceğim yer olarak tarihe geçti :)

Bakıyorumda şimdi unutamadığım filmlerin çoğu korku türündekiler.Korkmayı seviyorum ben :P Noracımm mim için çook teşekkür ederim canımm :*)

Mimi bende sevgili Tubitom'a ve taze blogger Gülümse'ye gönderiyorum :)

Herkese iyi haftasonlarıı
ezginin günlüğü*

 

3 yorum:

  1. Canımm benmm ne demek :))) Bu Otel filmini çok merak ediyodum, sen de beğenmişsin kesin izlicemm :)

    YanıtlaSil
  2. Noram , izle canımın içi ama çok kanlı benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  3. Otel çok acayip bir filmdi! Aynen bende Slovakya'ya gideceğimi hiç ama hiç sanmıyorum.... :D Çığlık da güzel filmdi, tam nostalji :)

    Eskiden bayılırdım korku filmlerine ama artık izlemiyorum kötü etkileniyorum diye :( Halka ve Paranormal Activity'den sonra korku filmi defterini kapattım... :PP

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)