15 Ekim 2011 Cumartesi

Ev Al , Komşu Alma !!!

Evet yanlış okumadınız.Boşverin komşuyu sizz...

Herşeyin 4 4 lük olmasını önemserim.Herkes önemser ama ben hayata geçmediği sürece çok mutsuz olurum.Mesela bunlardan biriside cumartesi-pazar ev içindeki huzurumdur.Güzel filmlerle 2 günümü geçirebilirim.Roman okuyarak 2 günümü geçirebilirim.Anladığınız üzere haftasonu basit şeylerle dinlenmek beni mutlu etmeye yetiyor.Ama ne kadar basit olursa olsun bu bir şarta bağlı.O da bizim oturduğumuz apartmanda pek mümkün olmayan SESSİZLİK !


Küçük kardeşim var ama uyarınca 5 yaşındaki çocuk bile daha sessiz olmak için çabalıyor.Yanlız gelin görün ki apartmanda öyle görgüsüzler varki şu an post yapmama sebep olduklarına göre düşünün nasıl sinir oluyorum !
Geçen sabah işe giderken alarm yerine alttakilerin kavga sesine uyandım.Sabahın köründe öyle bir bağrışma oldu ki neye uğradığımı şaşırdım.Pazar günü tek dinlenme günüm benim.Ama bizim apartmandaysanız bu çok mümkün olmaz.Kendini temizliğe adayanlar mı ararsınız,evde konser verenler mi ? Kavgalarını halka açık yapanlar mı ararsınız yoksa türk sanat müziğinin bokunu çıkarıp benide türk sanat müziğinden nefret ettirenler mi ?
 Alt çaprazımızda 2 çift gerizekalı oturuyor.Kendilerini ilk taşındıkları günden beri sevemedim.Görgüsüzler bir kere.Balkonda sigara içip izmaritleri geçenlere atan cinsten kalitesiz tipler.Tüm sabahlar haberleri kendilerinin kapısının önünden dinlemeniz mümkündür.Sanırım doktorların çare bulamadıkları bir sağırlıkları var.
Yine üst çaprazımızda temizlik manyağı bir abla var.Sürekli halı silkeler falan ama gelin görünki evinde temizlik yaptığına dair bir ışıltı görmeniz mümkün değildir.Bunlar sadece gürültü manasında beni rahatsız eden tipler.22 senedir bu apartmandayız,ben nelerini gördüm bir bilseniz...Merdivenden çıkışlarından,zile basmalarına kadar anlarım kim olduğunu.Kimisi merdivende maratona çıkmış gibi seker,kimisi zile evde oturanlar sağırmış gibi basar...basar... İki saat uyumaya çalıştım ama beynim dahada yorulmuş kalktım.
Allahım sen böyle aptal sesler üreten tüm görgüsüz insanlarada bir gün gürültü manyağı komşular ver yarabbim (Amin!)

Görgüsüzlük ne büyük bir cahillik ...Eminim bu yazımı okuyanların çoğunda ayy aynı bizim Fatma abla vb diye düşüneceğinden eminim,o yüzden yorumlarınızı bekliyorum :)

Sessiz,sakin güzel haftasonlarınız olsun :*)

7 yorum:

  1. bi de azıcık seste gelip uyaran ama kendisi bin katını yapan komşular vardır ki onlar da çok beterdir =) komşuluk zor gerçekten..

    YanıtlaSil
  2. hemen yazıyorummm:))aynen bizde de durum bu:)))biz de 20 senedir oturuyoruz evimizde.ayıptır söylemesi babama zamanında loto-totodan biraz para çıktı,oturduğumuz evin biraz parasını peşin verip inşaattan girdiler.yani ennnn eski ev sahiplerinden biriyiz apartmanda.kimler geldi kimler geçti.ama bizim üst komşularla hep problemimiz oldu:))mesela şu anda oturanlar ilk taşındıklarında evi temizlerken pencereleri hortumla yıkadılar inanabiliyo musun?üstelik en üst kattalar,sanki dersin 1. kattalar da altlarında kimse yok rahat rahat yıkıyolar.üstelik balkonda da çamaşır asılıydı:)))annem kafayı yedi resmen:)))bi de alttakiler var.onlar da ne olsa bizden biliyolar.banyomuz akıyo dediler babamlar bizden değildir dediler ama yine de tesisatçı getirdiler,gerçekten bizden değilmiş.sonra güneş enerjiniz akıyo die geldiler kapımıza,oysa biz doğalgaza geçtiğimizden güneş enerjimizi kapattırmıştık.kendilerine söyledik ama ısrar ettiler,yine tesisatçı getirdik,bizimki değil yan komşununki akıyomuş meğerse:))daha neler neler...

    YanıtlaSil
  3. 5 yıl oldu evimizde oturma süremiz. Bundan öncede aynı yerdeydik ama başka blokta. Burada çıldırıyoruz resmen bizde :) Yukarda iki ergen kız var tikican fifican neyse artık !! Lise çağındalar aman allahım anneleri ayrı cırlar bu kızlar ayrı cırlar sonra babalar girer araya falan üff yani üff. Hepsini duyuyoruz bi de bi saygısızlar benim öyle kızım olsa patlatırım ağızlarına iki tane !!! Her gün kavga ediyorlar sanarsın ki adam kesiyorlar. Cırtlak sesleriyle çığlıklar böğürmeler ağlamalar ! En son göz kalemi için kavga ediyorlardı. Anneleride aynı bir cırlıyor apartman inliyor ! Dedim göz kalemimi alayım çıkayımda çek gözüne şu kalemide kapa çeneni artık beaaa ! diye bende cırlamak istedim resmen. Gece 4lerde kavga sabahın 6larında kavga bence bizim üsttekiler uyumuyor hiç. Bi de sabah sabah nasıl buluyorlar bu enerjiyi anlamıyorum. Ota boka kavga ediyorlar. Kadında temizlik manyağı yerlerimi kazıyor süpürüyor mu belli değil. Kavga ediyorlar gün içinde hooppp kadın yerleri kazıyor bütün sinirini ordan atıyor. Bin defa söylememize rağmen temizlikçisimi yapıyor artık kendimi bilmiyoruz halı silkelemelerine engel olamıyoruz. Yazın camlar açık balkonda kahvaltı keyfi yaparken pata küte yukardan gelen tozla nasıl fırladığımızı sinirimizin bozulduğunu tahmin edersin. Odamda otururken camdan gelen tozlar. Git arkadan silkele be kadın kapalı oralar işte !!! Çaprazımızda da küçük çocuk var artık cahil insanlar gibi pata küte duvara dalıyoruz. Kardeşim 20 yaşında çalışıyor ve haftasonu çocuk onun duvarında top oynuyor. Tek kale tek pas neyse artık. Sabit bir ses pat... pat... pat... pat... Benim odama kadar geliyor. Eee be gerizekalı yavrum 9-11 yaşındasın heryer çimen burda sitenin içinde kocaamaaaan parkımızda var defol git orda oyna ama yooook !! Bende aynı yakarışlardayım. Ev al ama komşu alma. Nerede olursan ol hangi semtte olursan ol öküüüüzzzzz gibi davranan insanlarla dolu. Bende çok doluyum yazdımda yazdım hehheh kusura bakma :D

    YanıtlaSil
  4. canım benim ne zor durumdur o yaa allah sabır versin

    YanıtlaSil
  5. alice , sorma canım sorma...Onlardanda bol miktarda mevcut.Ne yapcaz böyle bilmiyorum :(

    Gülümse , Demek hortumla yıkadılar :D Hey Allahım yani dicek laf bulamadım buna :D Onlar beyinlerini yıkatsınlar bence sizde rahat edin... Cahillik zor ya ...


    Curcunam , çok güldüm yorumunu okurken :))) O kızları ben olsam boğarım heralde,yani bizden beterleride varmış diyerek okudum yorumunu ... Ne kusuru canım benim sağol yorumun için öpüyorum kocaman :)

    Tubitoşum , öyle zorki hemde,evlenirken test yapıp ev tutcam valla :D

    YanıtlaSil
  6. :)))
    yazınızda sanırım herkes kendinden birşeyler bulur...
    toplu yaşam alanlaa
    rında keşke herkes birbirine karşı daha duyarlı ve nezaketli olsa:)
    sonuna kadar katılıyorum yazına,ve duana amiinn diyorum:))
    takipçinim bundan böyle...,
    bende sizi beklerim sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. birtutamkekik, keşke diyeceğimiz çok şey var hayatta ne yazık ki...Bende senin takipçinim,bloğuma hoşgeldinn :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)