22 Aralık 2011 Perşembe

İstatistikler Diyor ki :) ...


Herkese günaydınnn :)
Bugünkü konumuz istatistikler -öğretmenlik hevesim hep içimde kalacak :P- İstatistiği doğru söyledim değil mi karikatürdeki gibi angut grubuna dahil olmayalım :))
Sevgili Nanacım'ın teknoloji merakına ve her şeyi bilmesine hayranım,günün birinde belki bende öğrenirim bu işleri ama şu sıralar onun yardımıyla teknolojik şeylere adım atıyorum,daha benden bıkmadığını söyledi o yüzden için rahat hihhii :) Son yaptığı iyilik Google Analytics''ten haberdar olmamı sağlamaktı :) Bu site bloğun ziyaretçileri hakkındaki çoğu bilgiye erişmemizi sağlıyor ve istatistik tutuyor.Bahsettiğim bilgiler içinde ziyaretçilerin şehir,sitede kalma süresi,hangi bağlantıların revaşta olduğu bilgisi,ziyaretçilerin bağlantı bilgileri,ekran çözünürlükleri (!) vs vs birrr sürüü bilgiyi önümüze koyuyor.Bu kadarda değil dediğim bir sürü bilgi veriyor.İzleyicilerimin gün geçtikçe artması mutluluk verici,bu duyguyu tüm bloggerlar bilirler :) Ama böyle ayrıntılı bilgilerde şaşırdığım şeyler oluyor.Bölgeler,tanıdığım bir insanın ağ bağlantısını görmek falan :)
Hepinizee çook teşekkür ederim.İyiki warsınız , beni Diyarbakır'dan,Kıbrıs'tan,Ankara'dan,Bursa'dan,İzmir'den,Trabzon'dan,Almanya'dan,Erzurum'dan,Beşiktaş Belediye'sinden:) ve sayamadığım daha bir sürü yerden beni izleyen izleyicilerim ;)
Siteye nasıl üye olunuyor bilmiyorum,dediğim gibi ben Nananı sayesinde oldum,tüm işlemleri o halletti.Ama göz atmak isterseniz linki burada.Kolay gelsin şimdiden :)
Mutlu günler olsunn

1 yorum:

  1. ay ben de güya teknolojiye meraklıyım hiç haberim yoktu bundan bi bakayım :) karikatüre koptum bu arada :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)