9 Mart 2012 Cuma

Bulabilene Aşk Olsunn


Fotoğraftaki gibi oturup düşünmeye fırsat bulduğum o kadar az zamanım var ki :( Eski günleri düşünüyorumda ne kadar boş zamanım varmışta kıymetini bilmemişim :( Zaman geçtikçe sorumluluk,iş-güç artıyor.Çoğu arkadaşım benimle bir şekilde karşılaştıklarında veya sosyal ağlarda karşılaştığımızda nerelerdesin diye sorar oldular.Hem fırsat bulamıyorum hemde bu aralar kabuğuma çekildim.Artan işlerin payı büyük olsada eskisi gibi değilim.Bununda büyük payı var.Yanlızlığı özlüyorum,kendi kendime kalmayı...Gönül yorgunluğu dedikleri bu olsa gerek ama ; tatil yaklaşıyor,ağaçlar çiçek açmaya başladı bile.Yazın olumsuz enerjileri alıp götüreceğinden eminim.



Kışa dair anılar sadece fotoğraflarda kalacak :) Havalar bir ara öyle soğuktu ki onları düşünmemek olmazdı.Hem bu soğukta onlarla poğaça paylaşmak hemde karın içinde bata çıka paytak yürüyüşlerini izlemek mesai saatleri içinde beni eğlendiren nadir şeylerden biri :)


Kışın dışarda vakit geçirmeyi sevmiyorum.Bir arkadaşta veya evde vakit geçirmek en iyisi...Kışı her ne kadar sevmesemde kestane-çay-tv olayı içimi ısıtan nedenlerden diyebilirim :) Ama havalar ısınınca evden çok dışarda gezmeler tozmalar başlayacak.


Alışverişi,işi-gücü halledip kahvemi yudumlayacağım bir hafta sonu diliyorum kendime ve sizlere :)  Hoşçakalınnnn ;)

1 yorum:

  1. Yaz gelse de yeniden canlansak canım yaa.
    Çok güzel fotoğraflar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)