17 Mart 2012 Cumartesi

İş Halleri


Herkese merhabalarrr.
Bugün işime olan aşkımı fotoğraflayarak sizlerle paylaşmak istedim :) Bundan sonra satışını yaptığımız tüm ürünlerle bir fotoğrafımı göreceksiniz dermişimm :P Havaların ısınmasıyla keyfim yerine gelmeye başladı.Şuan her yer apaydınlık.-Evrene dileğim hayatımızda böyle apaydınlık olsun,yap bir kıyak :P -



2.foto düne ait.Öylesine bir fotoydu ancak eklemişken belirteyim.Çizmelerim Trendyol-Bambi'den.İş arkadaşımda görüp çok beğenmiştim.Kendisi alalı bir kaç hafta olmuştu ama takip edip görürse bana haber verceğine dair söz vermişti.Bir sabah erkenden dahilim çaldı.Telefondaki arkadaşım heyecanlı heyecanlı -ezgiii trendyolda yine o çizmeler çabuuk bak- dedi.Apar topar açtım,tek numarası kalmış,o da bana uygun :) Şansıma dua edip hemen aldım çizmeleri.Siparişten sonraki 8. günde ulaştı.Bambinin kendi mağazasında 100tl olan bu çizmeyi Trendyol'dan kargo dahil 65 tl'ye satın aldım.Birebir aynı,hasarsız,sorunsuz.Trendyol'dan ilk alışverişimdi ve memnun kaldım.Artık favorilerim arasında.Çizmelere gelince ofis içindeki koşturmaca için gayet uygun,rahat ve sıcacık tutuyor.Sezon sonlarında böyle ürünler yakalamayı seviyorum.


Günler böyle geçerken iş temposundan sıkılıp küçük kaçamaklarda yaptığım oluyor tabi :P


Çalışırken kaybettğim kalorileri böyle şeylerle dengede tutuyorum :) Çikolata ve türevleri cidden mutluluk veriyor.Test edilip onaylanmıştır :P Haftasonunuz bu pasta gibi mutluluk verici,tatlı geçsin :) Bu arada unutmadan canım Nonim uzun aradan sonra bugün Moskova'ya dönüyor,hayırlı yolculuklar canım Nonimmmm...

Hoşçakalınnn ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)