5 Mayıs 2012 Cumartesi

Arkadaşımın Aşkısın


Biraz önce kuzenim yazdı.İzel'i görmüş magazinde.Cildindeki hastalık hakkında konuşuyormuş kendisi.Fi tarihinde sevgilisini çok yakın arkadaşıyla bastığını,gördüğü anda size kolay gelsin deyip evden çıktığını ve o gece uyuyup kalktığında yüzünün gözünün şişmiş halde uyandığını anlatmış.Başlarda sivilce zannetmiş ama çoğunuzun bildiği üzere yıllardır üstesinden gelemediği bir cilt sorunu var.Bu olaydan dolayı olan.
Sonra karşılıklı empati kurarak konuşmaya başladık.
Ben düşüncesinin bile insanı delirtmeye yeteceğinden bahsettim.Kuzenim biraz daha duygusal yaklaştı.Sevdiği adam için üzüleceğini söyledi.Benim görüşüm ise o adamın gerçek yüzünü gördüğüm için mutlu olacağımdan yanaydı.Öyle iğrenç bir mahluka karşı sevgimin kalacağını zannetmiyorum.Üstelik İzel gibi 'size kolay gelsin' diyerekte gitmem evden.Birbirine katarım her şeyi.Fazlasıyla ödetirim rahatlayıp sinirimi atana kadar.Vefasızlıklara,ikiyüzlülüklere öyle alıştık ki böyle bir olay sadece tecrübelelerimize tecrübe katar bence...
*
Arkadaşımın aşkısın diye şarkılar bile yazılan bir dünyada yaşıyoruz şaşırmamak gerek değil mi ? Peki sizin bu konudaki tavrınız ne olurdu ?
*
Gerçek dostlarınızla mutlu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyleeee :)

1 yorum:

  1. ben de izledim o haberi, meğerse ne kötü bir hikayesi varmış ben İzel' çok beğenirim bence güzel de bir kadın o cilt sorunlarına rağmen..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)