30 Mayıs 2012 Çarşamba

Ezgi'den Haberlerr


Herkese merhabalarrr,biliyorum arayı çok açtım.Ama takip ettiklerim yine takibimdeydi bilesiniz :) Her şey yolunda gidiyor,mutluyum,mutlu olmak için nedenlerim var :) Son yazdığım sıkıcı posttan sonra hayat 360 derece dönmüş olarak mutluluk getirdi.İyiyim çok şükür ve evrene teşekkürler bu aralar bana çalıştığı için ;)
**
Fotoğrafım işyerinden bir arkadaşımın düğününe ait.Uzun zamandır koşuşturmacayla geçen tatlı heyecanlarını atlattı,buradanda mutluluklar diliyorum ona :)
**
Yeni boyattığım saçlarım tabiki yıkandıkça aktı ama kalan rengide sevdim açıkcası,şimdilik iyiyiz kendisiyle...
**
Günlerim işle,derslerle,koşuşturmacayla geçiyor.Hafta sonu sınavlarım var,pozitif enrjilerinizi gönderin bana :)


İşyerinde işler kimi zaman çook yoğunken kimi zaman öylece oturduğum oluyor.Arada cafe latte kaçamakları yapıyorum.Yukardakiyse aşk temalı lattem :) Bu sıralar işyerindede huzurluyum,yolunda her şey...Bu arada İnstagram'dan beni takip etmek isteyenler için rumuzum : esraezgiyaman
**
Sevdiklerimin yanımda olması,sağlıklarının yerinde olması,bana olan küçük hediyeleri,güzel havalar mutlu etmek için çoook yeterli :)


Kardeşim Büşra'nın aldığı kupa <3 Farkında olmadan bir kupa tutkunu olduğumu farkettim,ilgilenenlere duyurulur :P Yanlız karikatür çok manidar di mi :))
**
Nette geçen gün oje trenlerine bakarken denk geldim ve resmen ba-yıl-dımm.


Kadınlar söz konusu moda olunca gerçekten çok yaratıcı oluyorlar.Yanlız ben bu ojeleri sürüpte tırnaklarımı yemeden durabilir miyim orası muamma :P
**
Bir postun daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.Tekrar görüşmek üzere canlarım.Unutmadan bu aralar iyi dileklere ve pozitif enerjiye ihtiyacı olan Nonim'i kocaman öpüyorum.Ev-lenen Tubitomun evini çook merak ediyor ve hayırlı olsun diyorumm :) Taze hala olan Minikkuş'u tebrik ediyorum :) Ayın 8-9-10'unda Bebek Şenliği'ne katılacak olan Zetomuda tebrik ediyorumm.Beni ofisin sıkıcı ortamında güldüren Alışveriş Danışmanı'nı kocamann öpüyorumm :*) Yurtdışından yeni dönen Gülümsenin Bloğundan yeni postlar bekliyorum.Enstyle'den yeni kombinler yapıp gözlerimizi kamaştırmasını bekliyorum :) Nana'mı çokk özledim sesimi duymasını diliyorum :P Serocuğumu acilen post yapmaya davet ediyorum.Vee şu sıralar sınav döneminde olan herkese başarılar diliyorumm.

Görüşmek üzere hoşçakalınnnn :*)

9 yorum:

  1. canim öncelikle senin postlarini okumak beni mutlu ediyor bol bol yaz :)) severek takip ediyorum seni.Ve saclarinnnnnnn harika görünüyor masallah diyelim :)) en son sacimi boyadigimda karamel olmasi icin dua ederken koyuuuuuuu kahve rengi olmusdu :))))) ondan sonra boyatmadim :)) bu arada bende senin bayildigin öjelere uygun bir makyaj yaptim bir göz atarsan sevinirim :) kiwi göz makyaji :))
    ayyy cok uzun yazdim neyse :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Sinavlarinda ba$arilar dilerim tatlim :)
    Saç renginde çok yaki$mi$ ;)

    Öpüldün !

    YanıtlaSil
  3. Her şey yolundaa :) çok iyii. sevindimm bunaa :) He bi de öyle tırnak görsem ısırırım direk heralde :D

    YanıtlaSil
  4. ALLAH ağzının tadını bozmasın :)
    Şu evren bir benim mutluluk mesajımı duymadı gitti :)
    Bu arada ojeler çok tatlı olmuş kullanmasam da seviyorum böyle renkli şeyleri.

    YanıtlaSil
  5. canımsın sen yaa, postu okudum okudum aaa bir baktım sonunda ben varım =) sınavlarda başarılar kuzum, eve bir yerleşeyim de bekliyorum seni ona göre, öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  6. Saçların ve resimler harika bayıldım.Mutlu olman ne güzel.Maaşallah diyelim

    YanıtlaSil
  7. hepinizee tek tekk teşekkür ederim :) Varlığınızla mutluyum...

    YanıtlaSil
  8. Resimin saçların harika görünüyor ;) Bence sıkıntı yok ;)

    İnstagram'ı sadece iphone sahipleri mi kullanabiliyor? Nasıl takip ediliyor? :)

    YanıtlaSil
  9. hepinize çoook teşekkür ederim :)

    Lolita ; instagramı yüklemeye müsait tüm telefon sahipleri kullanabiliyor canım ;) Hesap açtıktan sonra istediğin herkesi takip edebiliyorsun.Twitter,facebook mantığı gibi...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)