14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yeni Saç Boyama Maceram Vol : Bilmem Kaç ? :)


Selaaam arkadaşlar.Dün tatili fırsat bilip soluğu kuaförde aldım.Bir önceki boyamda rengi çok beğenmiş olsamda ( Emel Acar'ın saç rengi ) boya aktıkça ardında karamel-sarımtrak tonlar bıraktı.Ve bu tonlar benim en nefret ettiğim tonlar.Hem bu yüzden hem dip boyam geldiğinden tekrar boyaya gittim.İstediğim ton çok net aslında ama nedense bugüne kadar 'işte budur' dediğim,çok memnun kaldığım bir kuaför olmadı :( Saçlarım uzun olduğu için orialle açtırmaya korkuyorum.Zamanla boyadıkça renk otursun diyorum.O zamanda dibi ve uçları aynı renk olmuyor :( Dünkü boyadan memnun kaldım.Hem öncekine göre koyu hemde içinde kızıllar,bakırlar,kahveler olan bir renk oldu.Kızıl-bakırmış kuaförün dediğine göre...Bakalım zamanla hangi renk olacak :P Siz nasıl buldunuzz ?
***
Hayatımda saçım dışında daha önemli yenilikler var aslında :) Ama tam olarak gerçekleştiği zaman sizlerle paylaşacağım,şimdilik bunu bildirip iyi dileklerinizi istemekten başka temennim yok ;)
Güzel günler çoook yakında inşallah :) Bunlardan biriside cumartesi günü olacak olan 19 Mayıs tatili :P Hepinize şimdiden iyi tatiller canlarımmm görüşmek üzereee ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)