30 Haziran 2012 Cumartesi

Geçmiş ; Geçmez.

Firmamızda Cumartesi günleri sabitler çalışır,diğerleri hobi günleri ilan edip kafalarına göre takılırlar :) Böyle bir çalışma günü cumartesi bizim için.Bende sabit olanlardanım.Kimi zaman diğerleri gibi çalışıyor görünüp çalışmamak gerekir değil mi ;) O yüzden nette takılıyorum,roman okuyorum vs vs. Az öncede hotmail'in düzenlediği testlerden yaptım.Zaman kavramı benim için önemlidir.Gözüm testlerden birine takıldı. ''Hangi zamanda yaşıyorsun'' Başladım çözmeye yaklaşık 10 sorudan sonra sonuç ekrana düşüyor.Aynen aktarıyorum.

Geçmişte

Yaşamış olduklarınızı düşünüyor, söylemiş olduklarınıza, yapmış bulunduklarınıza takılıyor, zaman zaman pişmanlık zaman zaman özlemle geçmişi anıyorsunuz. Acaba öyle değil de böyle yapsam nasıl olurdu diye düşünmekten kendinizi alamıyorsunuz. Geçmişte verdiğiniz kararlar sayesinde bugünün bu şekilde yaşandığını unutmayın ve biraz anın tadını çıkarmaya bakın.
Bu derece doğru çıkacağını düşünmemiştim :)
O zaman cumartesi günlerinin yeni aktivitesi bu testler olsun paydos saatine göre.Ne yapalım ofiste ancak bu kadar :))
Mutlu hafta sonları arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)