6 Haziran 2012 Çarşamba

Google Aramalarından Payıma Düşenler :))


Uzun zamandır blog istatistiklerime bakmıyordum.Google analytics'te en sevdiğim bölüm ise anahtar kelimeler , yani aramalarda bloğuma yönlendiren kelimeler.Kimi zaman tam aranılanı içeren bloğum kimi zaman anlamsız ve komik kelime öbekleriyle baya güldürüyor beni :)) Sizlerlede paylaşmak istedim.En bombalarını seçtim sizin içinnn ;)

-Arkası dönük kırmızılı kız : Bloğumla ne ilgisi var google neye göre yönlendirdi bilmiyorum ama arayan kişinin külkedisi kesin bu kırmızılı abla olmalı.Yavruuucuumm söz buradan post yapcam bulcaz o kızı :D

-esra harmanda : Gönlüm hovardaaa,çalsın sazlar oynasın kızlarrrr,laylalayla nidayda :D

-başımı eğip saçımı kesti : Çokk talihsizsin be canım , işini uyduruktan yapan bir kuaföre denk gelmişsin sen.Ama bunada şükür saçını kesmiş sadece :D

-boya boyayı açar mı : Çivi çiviyi söker biliyorum ama boya boyayı açar mı bilmiyorum be canımm o.o

-içimde hergün ölen umutlar var olsun,kandilin mübarek olsun : Bol dua ile hem kandilin mübarek olur hem umutların ölmez beybiii ;))

-anne topuzu : Bu sanırım çocukluğunu özleyen bir arkadaş.Her şeyin anne eli değmişini istemekte :D

-kadın çocuğa sürtüyor : Bunu arayan arkadaş neyin kafasını yaşıyordu bilinmez ama pek sağlıklı olmadığını düşünmekteyim :S

-nalet olsun ablam : Eveet lanet değil ablam benimm nalet olcak o :)

-4 köşeli cibinlik : Benim bildiklerimde 4 köşeli oluyor zaten ;)

-1 gün arayla saça boya üstüne boya : Çoook yanlış yoldasın caanım,yakarsın o saçları bak demedi deme.Boya şöyle en azından 5-6 gün geçsin yahuuu :D

Yeni anahtar kelimelerimle en kısa sürede görüşmek dileğiyle , hep mutlu olun :)

2 yorum:

  1. huhahahahaa koptum yaa gidip bende benimkine bakayım bari :D

    YanıtlaSil
  2. ay gülmekten öldüm ezgi , sen çok yaşa emi :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)