27 Aralık 2012 Perşembe

SENTETİK SEZAR VİNTAGE SHOP / VİNTAGE TUTKUNLARI İÇİN !!!

Herkese merhabalar.Neredeyse bir hafta olacak ama postu taslaklarda güncelleyip duruyorum.Şimdiden bilgilendireyim post bol fotoğraf içermektedir :) Eski zamanlara ait ilgimi zaman zaman bloğumda dile getirmişimdir.Eskiden günümüze uzanmış her şey benim için çok değerli.Kimbilir hangi yaşanmışlıkları,mutlulukları,hikayeleri barındırırlar içlerinde...Yakın arkadaşımın söylemesiyle haberdar oldum Sentetik Vintage Shop'tan.Dükkan Taksim Meydanın'daki The Marmara Otel'in sokağından girince aşağıda sağ tarafta kalıyor.

 

Küçük ama binlerce hatırayı barındıran değişik bir dükkan.Kokusu,dizaynı,satılan ürünler adeta 2012'den 70'lere 80'lere ışınlanmış hissi yaratıyor :)

 

Elimden geldiğince fotoğraflamaya çalıştım sizler için.Bundan sonraki bölümlerden fotoğraflar konuşacak :)

 




Mağaza açılalı 8 ay olmuş.Ancak o kadar sevilmiş ve geniş bir alana yayılmış ki kısa zaman içinde büyümeyi hedefleyen planları var sahiplerinin.

 

Bu dükkanda annemin,anneannemin,halalarımın modası geçti diye dolabın derinliklerinde sakladıkları her şey
var.

 

Zaten genel anlamda eskiye dönüş var.Müzikler,diziler,moda trendleri her şey eskiden ilham alıyor...

 

Sentetik sezarda eskiye ait giyisiler,saatler,çantalar,şapkalar,fotoğraflar,oyuncaklar,süseşyaları,dergiler,,ayakkabılar,bebek arabaları(!),gözlükler her şey ilgilenenler için satılık...

 







Eski fotoğraflara bayıldım.O zamanlar aşk başka bir güzelmiş sanki...Daha saf ve temiz...






Arkadaşımın aldığı montlardan birini denerken :)






Zamanın habercileri saatler :)



Beğendiğim parçalardan birini daha denerken...






Deneme kabininin ilginç dizaynını çok beğendim.





Sentetik Sezar'ın web sayfasına ve iletişim adresine buradan ulaşabilirsiniz.Vintage tutkunlarının bir an önce gidip keşfetmelerini öneririm !!! :)
Görüşmek üzere hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Güzelim hepsi çok değişik ve harika resimler ama benim favori resimlerimin sırası şöyle
    3 => Renk renk saatler
    2 => Eski bir o kadarda yeni nesil kabin = )
    1 => Ve kuşkusuz 1 numaram oradaki tatlı şapkalı kız ;)

    YanıtlaSil
  2. taksimde çalışıyorum ama nası görmemişim ben burayı kesin uğruycam :)

    YanıtlaSil
  3. @Dipo , ayrıntılı yorumun için teşekkür ederim.O şapkalı kızı bende seviyorum ;)

    @Şantiyenin Gülü , Kesinlikle gitmelisin ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)