31 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Bir Yılı Beklerken

Herkese merhabalar.Yılın son postunda 2012 kritiği yapayım dedim.Bu senenin benim için tek artısı tüm sevdiklerimin hala yanıbaşımda,sağlıkla olmalarıydı.Geri kalan her şeyi elimden gelse hafızamdan silip atmayı isterdim.
İnsanların hayatlarından gaflete düştükleri anlar oluyor.Bu sene bol bol yaşadım ve büyük dersler aldım her birinden.Artık herkese kolay kolay güvenilmeyeceğini,duygular kadar mantıklada hareket edilmesi gerektiğini,beni gerçekten seven ve değer verenleri,değişikliklerin hayatımı derinden etkileyebileceğini öğrendim.
Ne olursa olsun gülümsememiz yüzümüzden eksik olmasın.Sevdiklerimiz sağlıkla yanıbaşımızda olsun.Huzur,şans,para,aşk,iş her şeyin en güzeli bizlerle olsun inşallah.
Nedense 2013 benim yılım olacakmış gibi geliyor.Haziran'da kısmetse mezun olacağım.Sonrası içinde güzel planlarım var.


Hatalardan ders aldım,sevdiklerimle mutlu mutlu ilerliyorum yola ;)


Çam ağacımızda hazır :) Akşama canım ailemle olacağım.Herkese mutlu seneler diliyorum.Umarım herkesin isteklerini ve beklentilerini elde edeceği bir sene olur !!!

Hoşçakalın ***

1 yorum:

  1. mutlu seneler olsun herşey gönlünce olsun canım. sağ üst köşedeki fotograf için konuşmamız lazım sanırım, değişiklikler mi var :) öperim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Ezginin Günlüğü için çok değerli , iyiki varsınız ;)